Vores metode

Vanedannede service 

I HETO har vi fokus på hver dag at yde en service, som vores kunder har lyst til at vende tilbage til. 

For at sikre dette har vi blandt andet en projektmanual, der beskriver, hvordan vi griber opgaver an. Derudover har vi også et værdisæt og et adfærdskodeks, der naturligvis gælder for alle medarbejdere i HETO, men også for de underentreprenører, som vi samarbejder med.

Projektmanual, værdisæt og adfærdskodeks

Projektmanualen, værdisættet og adfærdskodekset fungerer som retningslinjer for, hvordan vi arbejder. For dig som kunde betyder det bland andet at:

  • Vi overholder aftaler og møder altid velforberedte.
  • Vi sikrer, at krav til arbejdsmiljø, sikkerhed og sundhed følges.
  • Vi respekterer tidsplaner og siger til, hvis der opstår forsinkelser eller udfordringer, der kan have betydning for planen.
  • Vi er tilgængelige og sørger for at forventningsafstemme, så vi undgår misforståelser.
  • Både inden og efter arbejdets udførelse tager vi billeder til dokumentation på sagen.
  • Når arbejdet er udført, foretager vi altid slutkontrol og instruerer i brug af løsningen.
  • Vi planlægger vores arbejde, så det er til mindst mulig gene for omgivelserne. Og inden vi går hjem, er der ryddet op og gjort rent der, hvor vi har været.

Derudover har vi også detaljerede guidelines for, hvordan vi arbejder og holder en god tone på byggepladsen.

Vores projektmanual, værdier, adfærdskodeks og guidelines er alle med til at garantere løsninger af høj kvalitet og en god oplevelse for dig som kunde.